Група 4 "Експерти" довела:
Починаючи з XII століття мотиви чарівних казок (які відбуваються з кельтських міфів) проникають і в згасаючий героїчний епос.
Обрамленням фантастичних сюжетів стала кельтська за своїми джерелами легенда про двір короля Артура.
У романах XVII-XVIII століть мотиви іобрази фантастики використовуються для ускладнення інтриги. Фантастика, не маючисамостійного значення, виявляється підмогою шахрайського роману («Кульгавий біс» А. Р. Лесажа, «Закоханий диявол» Ж. Казота), філософського трактату («Мікромегас» Вольтера) і т. д. У «Подорожах Гуллівера» Дж. Свіфта фантастика у дусі Рабле і Сірано де Бержерака поставлена на службу ідеологічної сатири. «Пригоди графа Фердинанда Фетома»Смоллет – початок «готичного роману»Х. Уолпола, А. Радкліф, М. Льюїса, У. Бекфорда.
Починаючи з XII століття мотиви чарівних казок (які відбуваються з кельтських міфів) проникають і в згасаючий героїчний епос.
Обрамленням фантастичних сюжетів стала кельтська за своїми джерелами легенда про двір короля Артура.
У романах XVII-XVIII століть мотиви іобрази фантастики використовуються для ускладнення інтриги. Фантастика, не маючисамостійного значення, виявляється підмогою шахрайського роману («Кульгавий біс» А. Р. Лесажа, «Закоханий диявол» Ж. Казота), філософського трактату («Мікромегас» Вольтера) і т. д. У «Подорожах Гуллівера» Дж. Свіфта фантастика у дусі Рабле і Сірано де Бержерака поставлена на службу ідеологічної сатири. «Пригоди графа Фердинанда Фетома»Смоллет – початок «готичного роману»Х. Уолпола, А. Радкліф, М. Льюїса, У. Бекфорда.
Комментариев нет:
Отправить комментарий